ח"כ ואטורי: "המפגינים בחו"ל פוגעים במדינה"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ ואטורי: "המפגינים בחו"ל פוגעים במדינה"

ח"כ ניסים ואטורי במהדורת הבוקר: "לא יקרה כלום אם נעביר את הרפורמה בעשר שנים; המפגינים בחו"ל פוגעים במדינה. זה נראה שהם רוצים להכשיל את המדינה כדי להפיל את נתניהו"

ניסים ואטורי צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ ניסים ואטורי (הליכוד), שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס לדבריו של ראש הממשלה נתניהו, שאמר אמש כי הוא לא הסכים לרפורמה המשפטית כפי שהוצעה בתחילה. "אני לא חושב שזו ביקורת על לוין", אמר ואטורי. "זו לא מתיחות. תמיד יש חילוקי דעות ויש הידברות. אנחנו מפלגה דמוקרטית".

לדבריו "אפשר גם לקחת את מה שהוא אמר לצד השני: לא לתת כוח בלתי מוגבל לבית המשפט העליון. אנחנו לא רוצים להשתלט על בית המשפט ולא שהוא ישתלט עלינו. צריך איזון בין הרשויות".

על הרפורמה: "גם אם נעשה את זה בעשר שנים לא קרה כלום. המהפכה של ברק שנמשכת עד היום לקחה שלושים שנה. לא צריך להילחץ אם זה יקח קצת יותר מחודשיים".

ואטורי תקף את המפגינים בחו"ל נגד הרפורמה: "זאת רמה כל כך נחותה. פגיעה במדינה. לעמוד לצידם של ארגוני החרם… איראן רוצה את המהומות האלה. הם פשוט מבזים את המדינה. הם נגד עם ישראל".

על המתקפה של ראש האופוזיציה: "איפה היו כולם כשלפיד אמר שנתניהו חבר לחיזבאללה? כשהמפגינים אמרו דברים כאלה? כן. בהפגנות שלהם עם חוברים לשונאי ישראל. זה נראה שהם רוצים להכשיל את המדינה כדי להפיל את נתניהו".

ואטורי נשאל לדעתו על הפגישה עם ביידן, שלא מתקיימת בבית הלבן: "נתניהו לא חס על כבודו ויפגש עם ביידן גם אם זה יהיה בגינה ציבורית. מה שחשוב זה לקיים את הפגישה. אגב הקשרים עם האמריקאים דווקא התגברו בנושאי הביטחון, עלינו דרגה בשיתוף הפעולה".



0 תגובות